Friday, May 01, 2009

Cuti-cuti@Melaka+N9

Rasanya dah lama saya tak bercuti. Kalau cuti pun, cuma berehat di rumah, tidur dan makan. Since insiden yang agak menyakitkan hati berlaku petang semalam, hari ni saya benar-benar mahu keamanan (insiden apa? argh…sakit hati bila ingat, menitik juga air mata untuk kesekian kali ke berapa ntah :(

Berbalik kepada my story hari ni, thanks to my kakak sebab sudi datang menjenguk adik dia yang malas nak berjalan ni dengan membawa saya jalan-jalan kat Melaka. Hari ni, berjaya juga saya naik Menara Taming Sari. Jika sebelum ni macam-macam alasan saya akan bagi untuk mengelak, bukan apa, gayat, huhuhu.

Sesudah jalan-jalan@Melaka, kami bergerak ke Negeri Sembilan, ke rumah kakak saya. Nampak gayanya 3 hari ni akan dihabiskan di sana. Dan untuk esok, tak tahu lagi nak ke mana..hmm..ke mana ya??

No comments:

Post a Comment