Saturday, May 02, 2009

UNGU atau Aizat?

Hari kedua cuti... mula-mula macam malas nak ikut kakak and her family pergi kenduri kahwin, bukan apa, saya tak berapa nak suka suasana ramai orang, rasa macam kurang best, tapi memikirkan kalau tak ikut maknanya kena duduk rumah sorang-sorang pun rasa macam tak best juga, so nak tak nak pergila juga. Best juga pergi kenduri kahwin kali ni, dapat makan cendol, mungkin itulah salah satu budaya kenduri yang saya rasa agak best di negeri adat pepatih ni :)

Rasa macam nak makan dua mangkuk cendol, tapi memikirkan tentang diet yang tengah diamalkan sekarang ni, terpaksalah lupakan niat tersebut. Cuti kali juga benar-benar menguji kesabaran selera saya. Apa tidaknya, macam-macam dugaan makanan datang menguji, rasa macam nak makan semua, tapi terpaksa juga tahan nafsu makan tersebut, semalam pun dah makan tom yam bermangkuk-mangkuk, itu pun nasiblah hirup tom yam saja, tanpa nasi, alahai…nak kurus punya pasal.

Balik dari kenduri, layan cerita Hindustan pula. Walau pun ceritanya tak berapa nak best, tapi tengok juga memandangkan tiada cerita lain untuk ditonton. Kemudian layan youtube pula, cari-cari klip video Ungu dan Aizat (tu sebabnya entri ini bertajuk UNGU atau Aizat? hehehe). Sebenarnya saya tengah survey caller ringtone baru menggantikan yang sedia ada. Sayang pula nak buang lagu nyanyian boyfriend saya si Aizat tu (Aizat boyfriend saya? Muahaha…'koya') Tapi memandangkan lagu Ungu ‘Cinta Dalam Hati’ tu macam best juga, rasa macam nak tukar pula (sebenarnya lirik lagu tu yang sedih semacam je, teringat cerita lama, huhuhu~~~). Ke lagu Aizat 'Fikirlah'? Semua lagu Ungu best, lagu-lagu Aizat pun sangat best, susahnya nak pilih, alahai (^_^")... Kesimpulannya, tunggu saja lah caller ringtone mana yang akan saya pilih, masih melayan youtube, argh..banyak pula lagu-lagu best, susah pula nak pilih, Ungu kah pilihan hati ku, Cinta dalam hati? Atau kekal dengan Aizat? Just wait :)

4 comments:

  1. Ceh..br tau ke lagu ungu tu best.. I dh lame layan lagu tu..huhu

    ReplyDelete
  2. muahaha...ala, baru nak kenal ungu lebih dekat, aizat tu i dh lama kenal

    ReplyDelete
  3. ceh..xpela u kenal2 la aizat 2..yg penting shah indrawan i dh cop.. hihi

    ReplyDelete