Monday, May 21, 2012

sakit kepala

hai..
good morning
kembali bekerja selepas berMC dua hari.. sakit kepala
sakit kepala pun boleh MC ke? oho, biasanya kalo sakit kepala aku datang bila aku drive jauh, dekat2 nak exam (zaman sekolah dulu la).. tapi kali ni xde kene mengena dan doktor bilang mungkin aku ni dilanda stres. oh, stres? apa itu? oh itu, namanya tekanan. stres ke aku ni? hoho, tengok muka aku la, masam mencuka memanjang. pantang silap mulala aku nak melenting kan kan kan? berbalik kepada cerita sakit kepala aku, kepala aku berdenyut2 macam nak pecah. pastu tidur pun tak jadi apa, then petangnya aku muntah2..huhuhu..sedih tau sebab xde orang nak jaga aku yang sakit ni...

semalam pun sakit kepala drive dari  segamat-jelebu-shah alam-segamat
huhuhu..
ni pun xde mood nak keje.. (setiap hari pun xde mood aku ni..)
aku rasa aku kene g kursus motivasi la pasni, yeah...bulan 6 ni...(lambatnye bulan 6)
leh lukis2, joget2, main2 plastesin..hahaha..

No comments:

Post a Comment