Monday, May 28, 2012

merungut

jangan suka merungut atau mengeluh.. sebab ia bukan sikap yang baik. aku tahu, tapi aku tak merungut kat orang..aku cuma menulis. adakah itu konsepnya sama atau berbeza? harap tak de sape yang baca.

bila kita buat sesuatu kerja. walaupun kerja itu adalah kerja bersama, dan seorang sahaja buat kerja, tapi kenapakah kamu mahu nama tersebut? hello, ko tak buat apa pun weh, suka ati ko je sebut 'ko buat'. memang aku rasa nak menyumpah time tu jugak. tapi macam biasa, aku menyumpah dalam hati. perangai ko tetap tak berubah. sebab tu aku tak percaya nak tinggalkan apa2 keje pada ko sebab aku tahu jadi macam ni. tolongla, aku yang buat, pastu ko nak guna statement ko JE buat? hello, ko edit yang aku buat ok! kalo ko guna statement KITA pun aku masih boleh terima, sebab aku tahu sape buat keje sape tak. memang bodoh sombong betulla, tak tahu buat cara tak tahu, ni tak nak mengaku. berlagak tahu, pastu bukan nak tanya aku. aku setakat ni belum kedekut ilmu. dan aku tak lupa orang sendiri. memang ***** la.

No comments:

Post a Comment