Tuesday, May 22, 2012

nak bercuti ke tak nak?

aku tak tahu nak amik cuti ke tak cuti sekolah ni. sebabnya aku baru je cuti seminggu awal bulan hari tuh.. tapi kakak aku duk mesej2 and called tanye tak nak cuti ke? sebabnya cuti sekolah kan, diorang semua cuti. aku je yang tak keje kat sekolah, so cuti tak sama. kalo nak cuti, kenalah cuti sebelum budak dip masuk..huhuhu..takkan nak cuti time budak baru masuk kan?

kakak aku suh aku cari tempat (hotel) kat Cameron, sebab nak g sane. selalu g cameron balik hari je, tak pernah bermalam. aku plak bukan familiar sangat booking-membooking ni. google pun tak jupe yang sesuai. any suggestion nak duk mana?

aku teringin nak g bercuti, tapi if aku amik cuti kali ni, just sekejap jela, tak boleh la berminggu2 kan, dah macam nak cuti kahwin la plak camtu, hohoho. cuti jela, percayakan orang sekeliling untuk uruskan semua benda ok.

ok la, back to work...semangat ni :)

No comments:

Post a Comment