Monday, July 27, 2009

Senyumku menawan?


Someone said that I have a good smile… =)

Really? Nak tergolek pula bila teringat. Kejadian ini berlaku tengah hari semalam bila saya diminta untuk membentangkan tajuk Mind Setting untuk kumpulan saya. After presentation, setiap ahli kumpulan akan memberi komen mengenai perbentangan tersebut. Saya tahu saya tidak bagus untuk deliver tajuk yang saya tidak expert. Lebih-lebih lagi apabila presentation tersebut harus dibentangkan in English..uwaaa (T_T)

But, mostly komen yang saya terima agak positif (mungkin kerana mereka semua kesian pada saya agaknya) dan yang saya tak boleh lupakan ialah bila dipuji seperti ayat di atas. Hahaha, mungkin kerana mahu meng'cover' kepanikan saya di depan semua serta kehabisan idea kerana sudah tak tahu nak cakap apa, maka saya akui saya memang banyak tersengih... daripada bercakap.

Tapi kenapa tak ada orang yang terpikat dengan senyuman saya ek?

To Cik Pretty : I tahu u mesti jeles+bengang baca entri nih, ahaks...

4 comments:

  1. u kena tau bezakan senyum & sengih...2 benda yg berbeza tu... kalo xdek org terpikat dgn senyuman u...try u sengih lak. tgk ada x yg terpikat. i gerenti nye la...cuba r try test...

    ReplyDelete
  2. ada tu yg terpikat, takut nak cakap jer kot... especially bila tiba2 dila buat muka konpius...hehe

    ReplyDelete
  3. hehe....muka sy bukan konpius, tp garang, hahaha

    ReplyDelete