Monday, September 07, 2009

Kena tag

Tag ni daripada Cik Nurul yang hampes kerana telah men'tag'ku…Dahla panjang tag ni, nasib baiklah diriku kerajinan untuk melayan tag ni, huahuahua… Kita mulakan ye….


1. Bekas kekasih sy adalah :
Used to be my very bestfren…

2. Sy sedang mendengar :
Bunyi aircond yang bising serta bunyi construction kat bangunan depan ni, huhuhu…

3. Mungkin sy patut :
Tidur sekarang, ngantuk..huahuahua, sebab saya duk menyembang ngan Cik Hani sampai tengah malam semalam

4. Sy suka :
Tidur…tidur…dan tidur…yehaaa…

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Ada merata-rata…

6. Saya tak paham :
Kenapalah saya dilanda kemalasan sekarang ni, I wonder la, hehehe…

7. Saya kehilangan :
Erk..tak de pulak hilang pape setakat ni

8. Ramai yang kata :
Saya tak de masalah, ish, mengarut betolla...

9. Makna nama saya :
Cahaya Keadilan...

10. Cinta itu adalah :
Macam chewing gum, u’ll never know the taste until u chew it...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Merindui saya, kehkehkeh, ada ker?

12. Saya akan cuba :
Menyiapkan semua kerja hari ni, chaiyok2

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever...

14. Telefon bimbit saya :
Huhu, yang cikai punya, yang boleh sms dan jawab call je, handphone ku yang tak berapa nak canggih tu telah rosak...uwaaa...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Tengok handphone ler...

16. Saya paling meluat bila :
Teringat perkara yang menyakitkan hati

17. Pesta/Parti :
Uit..itu bukan kehidupan saya

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Garfield tu kira haiwan la kan?

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Kanak-kanak, disukai dan dimanjai…

20. Hari ini :
Tengah berfikir untuk membuat biskut/menunjuk biskut untuk yang tersayang…

21. Malam ini saya akan :
Menjadi insan solehah

22. Esok saya akan :
Rajin dan lebih rajin daripada biasa

23. Saya betul-betul inginkan :
Ketenangan

24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin di hadapan cermin pagi ini :
Cantik juga eyeliner baru beli ni, kehkehkeh, ke mataku yang cantik? hahaha...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :

Baru lepas shopping coklat kat Giant ngan Cik Hani semalam, tapi lum makan pun lagi, semalam full...

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat...tapi prefer masakan Melayu la

27. Bilik yang terang atau gelap :
Tidak kisah, saya tetap boleh tidur walaupun terang atau gelap...

28. Makanan segera adalah :
Makanan yang saya cuba kurangkan makan, diet!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Sayang...kehkehkeh...

30. Siapa yang anda mahu TAG? :
Ramai yang nk di tag, tu pun kalo diorang sedar kena tag iaitu Cik Hani, Cik Maz, Cheda, Kak Ida dan sesiapa je yang tengah baca entri ni... muahahaha...

1 comment: