Wednesday, September 30, 2009

Haru-biru

Minggu ni mungkin minggu yang agak haru-biru buat saya. Eh, bukan saja minggu ni tapi juga sepanjang bulan ni dan bulan depan sebenarnya. Oh, sangatlah tidak best! Kenapa? Macam-macam jadi, sampai dah nak termuntah menengok pc nih dan berada di sini.. Dan disebabkan jiwa kacau jugak, makin menambah kekusutan yang telah sedia ada.

Semalam sempat juga mencuri masa keluar menemankan Cik Aniey servis keta walaupun dalam sibuk. Memang nak keluar pun dari opis tu. Dan secara tak sengaja Cik Aniey menjadi mangsa bebelan saya pasal keje..., bila keje banyak mulalah nk brenti ye tak, huhuhu... Mujurlah insiden 'GULA' menyebabkan saya ketawa mengekek, kehkehkeh... Heran sungguh saya bila Cik Aniey nak beli GULA kat kedai pc, wakakaka... Gula adalah tidak sama dengan Cooler ye tuan puan... Tengah tak betul, cooler di fahamnya gula, adoi...

Hari ni, sambung lagi keje haru-biru, barulah terasa kekalutan menyelubungi hidup ni. Oh ya, hari ni ada dua appointment sesi ngan students. Bertuah students ni kerana saya sudi mendengar luahan mereka. Saya?

Kadang-kadang jangan terlalu banyak meminta dan berharap kerana sebenarnya kita akan melukakan hati sendiri...

No comments:

Post a Comment