Tuesday, September 15, 2009

Cinta terlarang

Hari ni saya betul-betul tiada idea untuk mengupdate blog ini. Selalunya pagi-pagi lagi saya mesti akan menulis sesuatu. Hari ni? Kerana sibuk mengejarkan dateline urusan yang saya sendiri tangguhkan (padan muka saya)… jadi saya tak mengarang ye hari ni, sekadar membaca blog orang jek.

Saya kongsikan lirik lagu yang diambil dari blog Pena Mutiara, sangat sedih woo lagu ni…hukhukhuk….cerita Pena Mutiara pun sedih jugak, hukhukhuk… cinta terlarang (T_T)
Mengapa cinta ini terlarang
saat kuyakini kau lah milikku
mengapa cinta ini tak biasa menyatu
saat ku yakin tak ada cinta selain dirimu

Tuhan berikan aku hidup
satu kali lagi
hanya untuk bersama nya
ku mencintai nya
sungguh ku cintainya

Rasa ini sungguh tak wajar
namun ku ingin tetap bersama dia
untuk selamanya…

(Cinta terlarang – The Virgin)

No comments:

Post a Comment