Thursday, September 10, 2009

Kene tag lagi...

1. Nama timangan saya...
Family – anne, cik su
Rakan, kawan, rakan sekerja – wan, dila, adila

2. Saya seorang yang...

Cerewet bab makan…

3. Lagu favourite saya…
Menjaga hati (sedih, hukhukhuk…)

4. Makanan kegemaran saya...
Tom yam…

5. Soalan dari saya yang telah abaikan oleh 'somebody'....
Tak faham la soklan ni

6. Warna kesukaan saya...
Putih...

7. Benda yg mesti ada dalam beg...
Duit la of course...semua dokumen penting macam IC, lesen memandu, kad atm, barangan make up ku yang tak seberapa tu, pen, kunci rumah dan kunci kereta, tisu muka, HP

8. Kali terakhir saya menangis...
Dua minggu lepas, ceritera sedih, sekarang ceritera gembira je, hehehe...

9. Sikap yg buat saya stress...
Bila saya tak dapat siapkan kerja yang saya patut buat dan saya menangguhkannya sebab tiada mood (tak patot kan?)

10. Tag 5 rakan anda
Hari ni saya baik hati, kesian pula nak menTAG orang lagi, jadi siapa-siapa yang dah terbaca entri ni so automatik anda di TAG, muahahaha...

2 comments: