Tuesday, January 06, 2009

Tahun 2009 - Pengenalan

assalamualaikum dan salam sejahtera...
Tahun 2009, maka bermulalah lembaran baru dalam hidup saya. Blog ini merupakan blog kedua saya setakat ini. Sebelum ini saya menggunakan blog.friendster.com, tapi memandangkan friendster sering di 'block' (di tempat kerja) yang mana menyusahkan saya untuk sentiasa 'update', maka terhasillah blog ini. Saya tidak pandai menulis, jadi saya mohon maaf sekiranya blog ini atau hasil tulisan saya membosankan anda (tapi saya berharap anda tidak akan bosan la). Mungkin juga saya akan memaparkan artikel-artikel yang menarik bagi saya untuk dikongsikan bersama anda. Saya berharap blog ini akan menjadi medan untuk anda semua mendapat informasi yang berguna, insyaAllah. Blog ini juga akan menjadi sebahagian daripada 'online' diari saya (ruangan untuk saya merepek apa-apa sahaja, hehehe).. OK, selamat membaca (^_^)

1 comment:

  1. Welcome in blogging.Good try, so enjoy it. Semoga 2009 menjanjikan kejayaan dan kebahagian untukmu.

    ReplyDelete