Monday, January 19, 2009

April

Perwatakan mengikut bulan kelahiran. Hmm, saya dilahirkan dalam bulan April, berbintang Taurus. Jika mengikut kalendar Islam, saya dilahirkan pada bulan Rejab. Saya tidak pasti sama ada penjelasan ini benar-benar tepat dengan diri saya atau sebaliknya. Mungkin ada yang sama, mungkin ada juga yang samar-samar, wallahualam. Kepada rakan-rakan yang ingin mengetahui penerangan untuk bulan-bulan yang lain, sila beritahu saya, untuk entri ini, saya hanya akan 'post' untuk bulan April (tentulah bulan kelahiran saya kan). Teruskan membaca (^_^)

(Saya ter'delete' 'post' bulan April sebelum ini, huhuhu...sori 'wan je', dengan komen-komen awak sekali terpadam..)

APRIL

Sangat aktif dan dinamik, cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal, sangat menarik dan pandai manjakan diri, punya daya mental yang sangat kuat, suka diberi perhatian, sangat diplomatik (pandai memujuk) berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang, sangat berani dan tiada perasaan takut, suka 'adventure', pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah, emosi cepat terusik, cuba mengawal perasaan (emosi), kecenderungan bersifat dendam, agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan, kuat daya ingatan, gerak hati yang sangat kuat, pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain, berpenyakit disekitar kepala dan dada, sangat cemburu dan terlalu cemburu

Komen : Hampir kesemua penerangan di atas menepati ciri-ciri personaliti saya. Saya paling tidak suka untuk membuat keputusan, saya lebih suka merujuk kepada orang lain. Cuma 'part' sopan santun tu saya tak berapa pasti betul ke tidak (hehehehe).

3 comments: