Friday, April 17, 2009

Anna Sui

Cantik tak??? Kali ni, saya menerima hadiah birthday terlebih awal dari sahabat saya yang bernama 'jiwa kacau' a.k.a cik preety , hehehehe... Thanks to you, akhirnya saya ada juga purse. Setelah insiden di pick pocket atas train akhir tahun lepas, saya agak fobia dan malas-malas untuk menggunakan dompet sebab itulah saya tak beli sendiri (saya tunggu orang membelikan, hehehehe).


Dan untuk pengetahuan semua, untuk bulan ini juga saya menerima sebuah lagi dompet warna merah daripada puan ustazah, so kini saya ada dua dompet, si putih dan si merah (macam cerita bawang putih bawang merah pulak). Jadi saya nasihatkan, kepada mereka di luar sana yang bercadang untuk memberi saya hadiah (wah, perasan!, hahaha), anda bolehlah merancang hadiah lain selain dompet, hehehehe (ada ke orang nak bagi, huhuhu)...

2 comments:

  1. muahahahaha bagus la kwn u yg jiwa kacau tu...sempat jgk dia belikan anna sui kt u ye..heheh..u, br i teringat. blom wish lg kt u ms bg ari 2...ish2..anyway, hepi becoming b'day. may Allah bless u. semoga cpt dapat jodoh..hehe..muah3

    ReplyDelete
  2. tenkiu2, moga kita cepat dapat jodoh, muahahaha...

    ReplyDelete