Tuesday, June 16, 2009

Pulang

Seronok bercuti? Boleh la, dah lama tak balik rumah. Tapi penat la sikit, berjalan je kerjanya. Sangat tak best sebab tak dapat tidur lama-lama, tak tahu kenapa, mata ni macam tahu-tahu je tak kerja, jadi selalu bangun awal, tapi bila time kerja tahu pula tak nak bangun, nak tidur memanjang, ish, musykil betul la.

Cuti kali ni terlajak pula sehari, terpaksa amik cuti kecemasan sebab ada hal. Anak buah saya yang sulung kena tahan kat hospital. Harap-harap anak buah saya tu dah ok sekarang, kesian dia, dahla nak ambil peperiksaan PMR tahun ni...Macam-macam jadi.

Bila balik rumah ni habis hancur diet saya. Dah tak ada istilah diet lagi, semua nak makan. Mak saya pula asyik menggalakkan suruh makan, katanya tak apa, balik Segamat karang diet balik, huhu. Kata-kata mak kena patuhi betul tak?

Sepanjang balik hari tu tak sempat pun nak jengah bandar KB, sekadar lalu je, nak jumpa Far pun tak sempat, cik kak tu sibuk kerja...kerja...kerja...huhuhu, time dia free saya pula tak free, huhuhu, payah juga kawan dengan cik tutor bz nih.

Shopping? Huhuhu, sakan, tu pun tak sempat nak explore semua tempat, dah kena bebel dengan mak. Semua tempat yang dikunjungi tak pernah balik dengan tangan kosong. Banyak terbeli daripada membeli yang nak dibeli, ish...parah betul la, parah duit.

Penat? Rasa mengantuk pula sekarang, masuk office banyak pula kerjanya. Uwaaa...nak cuti lagi..hmm, bila la boleh cuti lagi? Ermmm…

No comments:

Post a Comment