Wednesday, June 24, 2009

Apa yang saya buat hari ni?

Pagi tadi, ada talk dengan budak-budak sekolah rendah. Jenuh juga nak melayan budak 12 tahun ni, macam-macam ragam, yang nakal, poyo, semua ada, tak lupa juga budak-budak baik macam saya di zaman sekolah rendah dulu (saya budak baik? hahaha). Yang tak boleh lupa, siap ada beberapa orang budak lelaki yang nak rekemenkan saya kat abang mereka, siap minta no hp saya, ish, budak-budak sekarang, macam-macam...hahaha.

Tengah hari, terasa pening-pening, mungkin tak cukup tidur semalam, tak berapa lena tidur (kenapa?... merisaukan diri, sedangkan orang tu tidur dengan lenanya, huhuhu). Bukan apa, saya teringat kata-kata my dad and my sis, jangan sesekali makan panadol dengan durian. Secara saintifiknya memang saya tak tahu nak explain, tapi janganlah amalkan kalau rasa nak hidup lama ok.

Petang? Tengah menaip entri ni.. dah pening sangat mata ni nak menghadap pc. Di tambah pula dengan meminum air Sprite bergelas-gelas tanpa mengisi perut lagi. Actually, pagi tadi dah breakfast, tu pun masa break ceramah tadi, makan sikit je, rasa kebulur pula sekarang. Tapi malas betul nak beli makanan.

Tengah memeningkan kepala untuk menyiapkan beberapa kerja. Rasa macam tak termampu je nak buat semua. Nampak simple, tapi yang menanggungnya saja yang tahu.
I need strength!

No comments:

Post a Comment