Sunday, March 22, 2009

Demam

Setelah hampir 10 hari di sini, akhirnya...saya diserang oleh demam dan juga selsema. Sungguh tidak selesa, huhuhu... Mujurlah saya ada membawa ubat dari rumah. Sebelum ni, teman serumah ada juga berpesan supaya membawa yang sepatutnya, mujurlah juga saya ambil kisah pesanannya itu. Kalau diikutkan hati, mahu saja saya bawa first aid, tapi memandangkan muatan yang saya bawa dah melebihi tahap sepatutnya (2 beg pakaian..mujur tak bawa satu almari), maka saya hanya membawa ubat yang penting sahaja.

Sebenarnya, dah lama saya tak diserang demam dan selsema. Mungkin kerana sering berada dalam bilik berhawa dingin, keadaan cuaca yang tak menentu, sekejap panas sekejap hujan, maka antibodi saya menjadi lemah, huhuhuhu...

Bila demam macam ni, teringat kat emak di kampung. Masa inilah perhatian yang lebih akan diberikan, dimanjai. Tapi bila duduk berjauhan macam ni, terpaksalah berdikari (uwaa..nak balik rumah (i_i)

Dah lama sebenarnya saya tak balik kampung, dah dekat 2 bulan lebih...ada je halangan setiap kali plan nak balik. Harap-harap bulan April ni tak ada halanganlah mudah-mudahan.
Hope for the best this becoming April..can't wait (^-^)

2 comments:

  1. dila...sy pun nk balik kelate bule 4 nih...hehehe...

    jom kito kelik kelate...yeehaaaa

    ReplyDelete
  2. jom..jom..rindu kelate tanah airku

    ReplyDelete