Friday, March 20, 2009

e-village (siri 2)

6 more days to go... Hari ini, saya bertungkus-lumus menyiapkan tugasan individu. Alhamdulillah, tugasan kumpulan telah disiapkan setelah menyiapkannya sehingga jam 12.30 malam bersama-sama ahli yang lain. Sekarang, saya memfokus untuk ulangkaji (wah, rasa macam student la pulak,hehehe). Teringat kembali zaman di U dulu, tapi kali ini, bab yang dipelajari teramatlah berbeza. Dan, saya tidak tahu dari mana saya harus memulakan revision kali ini. Saya amat suka menghafal, mungkin itu kelebihan saya, tetapi kali ini amat susah, mudah-mudahan dipermudahkanlah terutama bahagian Kewangan, Perolehan dan Perintah Am.

Di sini, saya membina networking, mencari kenalan baru. Senang, kalau turun kat mana-mana kampus cawangan dah tahu siapa yang boleh di cari, hehehe. Di sini juga, ada juga kawan saya yang seorang ini berkuch-kuch hota hai, hehehe. Mungkin bakal bertemu jodoh di sini. Ermm, alahai, saya? (^o^")~~~

Apa yang penting, saya harus menyiapkan tugasan individu saya hari ni juga. Tapi, huhuhu, blackout la pula. Yang tak best nya, hanya floor saya sahaja. Mungkin ada yang plug terkejut kat mana-mana. Saya tak tahu bateri laptop ini mahu bertahan selama mana. Betul-betul menguji kesabaran saya.

Hidup mesti terus !

No comments:

Post a Comment