Saturday, December 05, 2009

Tomyam addict

Seminggu ni, aku rasa aku makan tomyam non-stop, almost setiap hari. Hari Ahad lepas (29 Nov), Isnin (30 Nov), Rabu (2 Dis), Khamis (3 Dis), Jumaat (4 Dis) and today... Cuma hari Selasa je aku tak makan tomyam, sebab aku order nasi goreng kampung, huhuhu....

Aku pun tak tahu kenapa aku asyik makan benda yang sama je, nak kata tak de makanan lain tak plak, tapi mungkin aku ni jenis kalau dah suka something tu, memang susah nak ubah, termasuklah selera. Minum pun mesti teh ais, macam dah tak de air lain nak di minum, hehehe...Loyal lah katakan.

Ikut suka aku la kan, so what? Hahaha, ok la, aku nak sambung makan tomyam ayam ni, yummy2... Jemput makan tuan puan (^_^)

p/s : rindu plak saat2 makan tomyam ngan 'Aizat'  :p

No comments:

Post a Comment