Sunday, December 06, 2009

Teh susu

Hari ni aku berjaya menyediakan teh susu yang sangat sedap, mabeles! Hehehe, yela, sebelum ni aku asyik order kat kedai jek, bukan tak boleh buat sendiri kat umah, tapi untuk menyediakan teh susu yang sedap tak terhingga ni memerlukan bahan-bahan yang tertentu, barulah rasanya tak boleh lupa, cayalah...

Kombinasi teh yang pekat dicampur pula dengan susu pekat manis akan menghasilkan teh susu yang sangat kaww... Macam yang aku buat tadi la (ahahaha...perasan!)..

Teh susu ni memang feberet aku dari kecik, kalo petang-petang aku suka minum teh ais, kalo pagi-pagi teh susu panas la. Tapi sebenarnya teh susu ni tak kira masa, di mana jua la, aku bantai je tanpa mengira masa dan lokasi ok.

Kalo nak tekel aku, senang jek, tiap-tiap hari bodek aku ngan teh ais ni kira salah satu cara paling mudah la, hahaha..

Ok la, nak sambung berkebun jap, babai!

No comments:

Post a Comment