Friday, November 06, 2009

Eternal flame

Close your eyes
Give me your hand
Do you feel my heart beating
Do you understand
Do you feel the same
Or am i only dreaming
Is this burning, an eternal flame

Hampir seminggu blog ni tak di update… Menulis tanpa ketenangan mungkin salah satu sebab mengapa aku menjadi pasif di alam maya ni.

Am I sensitive? Kadang-kadang… selalu pun ye juga. Senang je nak perasan aku ni, selalunya aku akan diam. Kalau aku diam lama sangat means aku benar-benar terasa. Kadang-kadang orang tak tahu pun aku terasa. Kalau aku menjauhkan diri tu means mungkin aku tengah terasa dan dalam proses untuk healing diri sendiri.

Apa yang berlaku di sekeliling menentukan mood kita. Yup, amat betul bagi aku. Moody lately, tak yah la tau kenapa, biarlah rahsia. Macam aku pernah cakap la, kadang-kadang orang tak sedar pun apa yang aku rasa.

Hidup ni jangan banyak sangat permintaan, macam prinsip aku la, bukan senang kita nak puaskan hati orang, dan bukan senang juga orang nak puaskan hati kita. Tapi bagi aku juga, apa salahnya kita berusaha sedaya upaya memuaskan hati orang kan?

K la, harap aku akan ingat balik macam mana nak senyum pas ni.

No comments:

Post a Comment