Tuesday, November 10, 2009

Edisi kehampehan

Aku tak tahu ni kali ke berapa aku buat keje last minute camni. Last minute ngan aku bukanlah rakan baik, tapi kadang-kadang aku rasa macam dah jadi trademark plak. Entah!

Bukan aku minta sume jadi camni (ek?), bukan aku tak tau pe nak buat. Tapi tul la orang kate, support system tu amatlah penting. Ni entah kali ke berapa aku pun tak tahu aku kate nak brenti keje, huhuhuhu... Mungkin aku patut balik umah dan tolong mak aku jual serunding lagi baik kot..hukhuk (ni la kate-kate orang putus asa, alahai...)

Give up la ngan diri sendiri sekarang, sume serba tak kena. Orang lain cam nampak aku okey jek, uwaaa... tidak, itu sume adalah faking face yang datang dari aku sendiri.

Tapi serius la, projek last ni memang buat dan menampakkan aku agak hampeh. Hasil daripada kebodohan aku sendiri aku kire. Aku pun tak tahu kenapa aku jadi camni. Masalah jiwa? Dah pulih dah rasanya....masalah kewangan? Dah stabil balik dah... masalah apa lagi hah? Adoila...

Aku berdoa moga-moga aku dapat melalui semua ni ngan jaya. Jayakah aku pasni? Huhu, jadi ikan mungkin lebih baik kot...

No comments:

Post a Comment