Wednesday, August 26, 2009

Ucapan terima kasih

Saya bersyukur dengan segala yang saya perolehi sehingga ke hari ini. Meski pun masih banyak yang saya mahu kan, masih belum perolehi, namun saya tetap juga bersyukur.

Saya bersyukur kerana saya dilahirkan di dalam sebuah keluarga yang harmoni. Meski pun mempunyai pangkal nama yang bermacam-macam, namun itu tidak membezakan kami. Rasa seronok kerana sering dimanjakan…

Saya bersyukur kerana mempunyai pekerjaan yang baik, tidak mengganggur dalam kesempitan mencari kerja masa kini. Meski pun mulut saya sering mengomel, namun hati saya bersyukur, sekurang-kurangnya saya masih mampu membalas jasa ibu bapa dan keluarga yang sekian lama membesarkan saya.

Saya bersyukur kerana dikelilingi rakan-rakan yang sentiasa memberi sokongan dalam kerjaya dan kehidupan saya.

Saya bersyukur kerana mempunyai support system yang baik. Saya bersyukur kerana mempunyai seorang pendengar yang kebal menahan omelan saya setiap hari, baik perkara penting dan remeh, sentiasa dilayankan. Terima kasih kerana memberikan saya kasih sayang yang tidak pernah putus.

Saya bukanlah jenis yang akan menunjukkan dengan perbuatan, atau mengucapkan dengan perkataan, tapi saya benar-benar bersyukur dan berterima kasih dengan apa yang saya ada.

1 comment: