Tuesday, August 11, 2009

nAdila has been taken

Saja buat tajuk gempaq… Fikirlah sendiri ek…

Kalau saya dah suka kat seseorang, saya tentu akan cakap kat orang tu. Kenapalah saya begitu berani? Sebab saya tak nak menyesal. Tak kisahla orang tu akan suka ke tak pada saya, apa yang penting ialah saya cakap pada dia. Tak pedulilah bertepuk sebelah tangan ke, satu jari ke, dua jari ke, yang penting COME CLEAN. Rasa lega bila kita dapat berterus-terang dari berterusan simpan perasaan.

Tapi saya pantang betullah kalau kene gosip dengan orang yang saya tak pernah terlintas pun nak suka. Rasa semacam jek, lebih-lebih lagi bila orang yang digosipkan dengan kita tu tengok kita lain macam. Ish... nampak kita pula lebih-lebih walhal kita tak tahu apa-apa. Yang baik pun boleh jadi tak baik disebabkan gosip-gosip yang tak berasas ni, huhuhu...

Kesimpulannya...Hargailah apa yang ada. Laksanakanlah tanggungjawab dengan kasih sayang walau pun ketika terasa TAK DISAYANGI...MEMBERI BUKAN UNTUK MENERIMA SEKALI PUN KASIH SAYANG...ITULAH KEIKHLASAN...

p/s : Kesimpulan ni ada kaitan ke dengan ayat-ayat di atas? Hahaha...tak tahu nak tulis apa, tersurat mudah nampak, tersirat? Gunakanlah mata hati (^_^")

4 comments:

  1. taken? saper yerk?

    nak menuntut ngan dila la...berani utk COME CLEAN...

    ReplyDelete
  2. muahaha...biarlah rahsia...

    hmm...menuntut? boleh2, sediakan sekali pengerasnya, hehehe

    ReplyDelete
  3. uit..uit..uit...
    x paham ni..
    ni ckp psl ape?
    ke psl sape?
    explain plz.............................

    ReplyDelete
  4. muahaha...tu la u, i cakap guna mata hati baru leh faham pe i tulis ni...

    ReplyDelete