Tuesday, August 18, 2009

Homesick

Sejak semalam, kerongkong saya pedih. Mungkin cuaca sekarang agak berjerebu dan panas, maka saya juga turut merasai kepanasannya. Semalam, demam. Saya telan panadol dan ubat selsema, kemudian tidur. Konon-konon mahu study untuk presentation KIK hari ini. Sudahnya, saya tertidur hinggalah ke pagi. Nasib baik terkejut dek bunyi sms yang masuk.

Hari ni? Hari ni ada presentation KIK. Dah lama rasanya tak buat kerja-kerja presentation ni, gemuruh pula. Masa nak bagi talk tak adalah setakut ni. Mungkin kerana saya takut sebab saya sendiri tak berapa nak faham projek yang saya nak persembahkan ni. Tapi alhamdulillah, dalam kekangan masa dan tuntutan komitmen yang pelbagai, kumpulan saya akhirnya dapat juga buat tugasan ni walau pun separuh siap.

Petang? Ingat nak keluar jap pergi klinik. Risau, demam saya kejap kebah kejap tak. Risau juga sebab sekarang musim H1N1 bermaharajalela. Minta dijauhkan dari segala penyakit.

Nak balik rumah..uwaaa... saya mesti homesick kalau demam. Selalu mak saya yang jaga saya. Sekarang? (T_T)

No comments:

Post a Comment