Thursday, October 08, 2009

Saya dan kebodohan yang terlampau

Hari yang sangat mentensenkan. Kenapa? Sebab satu keje pun saya tak mula pun lagi. Saya malas? Tidak juga. Tapi saya betul-betul tak tahu apa yang patut saya buat.

Muka saya macam orang tak sihat hari ni. Kata beberapa orang students saya. Ye ke? Agakla, huhuhu... walaupun nampak je happy tapi dalam hati Tuhan je yang tahu apa yang saya alami.

Saya ingatkan saya dah cukup tabah, tapi tidak. Air mata saya menitik juga. Uwaa... sedihnya, kenapalah saya tidak bagus macam orang lain? Kenapalah saya boleh melakukan kesilapan yang saya tak patut buat? Dan sekarang saya menunggu hukumannya. Padan muka saya! Padan muka saya je tak apa, janganlah melibatkan orang lain, harapnya...

Saya betul-betul rasa down sekarang (T_T)

No comments:

Post a Comment