Wednesday, February 18, 2009

Tag...

Tag!!! (Oleh cheda)

4 pekerjaan yang telah saya lakukan dalam hidup:
1. Baby sitter
2. Penjual serunding (part time)
3. Penjual colek (masa zaman sekolah rendah)
4. Kaunselor

4 cerita/drama bersiri yang saya nak tengok lagi dan lagi:
1. Full House (Korea)
2. Detective Conan (cerita kartun Jepun cakap Melayu)
3. Pepper Dennis
4. Princess Hour (Korea)

4 tempat saya telah pergi dalam seminggu ini:
1. Petronas Gemereh
2. Tadika Gemereh
3. Kedai nasi ayam Gemereh
4. Uptown benteng (hehehe)

4 tempat yang sepatutnya saya berada sekarang:
1. Kg. Laut, KELANTAN
2. Pulau Redang
3. Negeri Sembilan
4. UKM

Empat orang yang saya hendak tag ialah...
1. Wan Hasmat
2. Wan Saiful
3. Najidah
4. Kak Maz

2 comments:

  1. uishhh...jual colek ko dulu?hohoho...sedap sedap...

    sy kena tag?? errrkkk.....

    ngelat boleh? hehehe

    ReplyDelete