Friday, January 04, 2013

tudung mahal tudung murah

selamat tahun baru 2013
tahun ni sama je macam tahun2 sebelum ni

oh, nak ceriter pasal tudung, apa komen kamu bila orang macam nak memperlekehkan kita pasal tudung? yelah, sekarang kan sibuk tudung fareeda bagai, yang harga ratus2 tuh. kakak aku pun ada pakai, tapi aku tak la. nak dijadikan cerita, ada hamba Allah yang agak obses dengan tudung mahal ini. yelah, tudung mahal kot, aku pakai tudung murah jek... sob..sob...sob. siap tunjuk2, puji2 tudung mahal dia, sebab masa tu aku pakai tudung murah. ok, fine. sebenarnya, aku telah cuba memakai tudung mahal tersebut, tapi nampak kurang sesuai dan tidak terletak kat muka aku. buat mukaku makin nampak tua 10 tahun dan mempunyai anak 4. so, untuk yang dah kahwin sesuailah kot. even my mum and sis pun cakap benda yang sama. tak sesuai lagi sekarang. so bukan masalah duit ok. tapi bila fikir balik, pakai baju harga rm 30-50, tudung rm200++, macam kureng ajo. so, nak dijadikan cerita, aku selesa dengan tudung murah, yang penting duit ratus2 tu aku nak beli barang kemas emas banyak2.

No comments:

Post a Comment