Wednesday, January 16, 2013

jangan putus asa

When you start giving up, you start falling down...

alhamdulillah, mujur minda aku masih boleh berfikiran positif. mujurlah aku termotivasi pagi. kadang-kadang kita perlukan kata-kata hikmah seperti di atas. supaya kita boleh buat penambahbaikan minda.

ok, aku sepatutnya tak boleh putus asa. baru terjatuh sikit sudah mula kecewa teramat. biasalah tu gagal. betul, tapi kebiasaannya itu jarang berlaku. ok, aku yang gelabah lebih. mesti ada penyelesaian kan?

Ya Allah, permudahkan lah urusan aku, semoga semuanya berjalan lancar, baik dari segi kerja, mahu pun peribadi.

harap-harap Allah permudahkan segalanya. setiap kesulitan mesti ada penyelesaian.

Ya Allah, Kau bukakanlah pintu hati dan mindaku, Kau berikanlah aku petunjuk terbaik dalam dalam menyelesaikan kesulitan ini

Semoga aku tidak terus jatuh gedebuk lagi selepas ini. Amin..

1 comment: