Friday, November 02, 2012

program-kursus-cuti-raya-temubual-tugasan

Oktober merupakan bulan yang agak sibuk.

program motivasi
ye, ada program dengan pihak luar. dan pada masa program dijalankan, aku tiada di kampus. dan my collegue pun tak ada jugak sebab masing2 sibuk berkursus dan mengiring program pelajar. terbaik lah. mujur my students degree boleh diharap. lepas 4x training, memang sepenuhnya program diserahkan kepada mereka. alhamdulillah, respon diterima amat positif.

kursus dan modul
ok, bertambah pula tugasan untuk menyiapkan draf modul kerjaya semasa hadir kursus. huhuhu, macam2 hal rasanya berlaku. ni pun terpaksa minta tunda tarikh hantar sebab tak mampu siapkan lebih awal dek kesibukan hal lain. mujur lah mereka memahami. so sekarang aku mesti gigih siapkan. dah janji. janji ditepati.

cuti dan raya
aku cuti 4 hari. sempena hari raya haji. oh, seronok jugak. sempat menjana ekonomi negeri sekejap. duit macam air je laju mengalir. peh, bila gaji ek?

temubual
oh, masa aku bercuti dapat pulak panggilan temubual. asalnya kami minta ramai-batch aku, last2 yang submit hanya dua, aku ngan kak wani. dan yang datang semua senior. oh, takut giler okeh, sebab first time. dan hasilnya agak mengecewakan. biasala, junior. siapa nak pandang. kadang2 tak faham dengan senioriti. bagilah peluang kepada yang muda pulak.huhuhu

tugasan
gigih menyiapkan tugasan yang perlu dihantar. habisla. semua mengejar tarikh akhir.need help!

1 comment:

  1. SALAM KENAL..WAH SEBOKNYA DIA..
    MUDAH2AN SEMUANYA BERJALAN LANCAR YER..
    ALL THE BEST ;)

    ReplyDelete