Wednesday, July 27, 2011

saya takut gelap

awak takut gelap ke?

eh..eh..eh... tanya lah lagi soalan macam tu, dah memang saya takut gelap, nak buat macam mana. Saya bukan kuat dan berani macam awak. Saya tak boleh tidur jika gelap-gelita. Rasa lemas. Dan mulalah terbayangkan macam2... contoh seperti dalam cerite Histeria... Ok , saya memang tak suka cerita hantu, dan tak akan tengok. So, awak faham kan, saya tak suka gelap-gelita.. jika gelap tetapi ada sedikit cahaya tak apa. Nak berjalan keluar bilik ke ruang tamu dalam keadaan gelap-gelita pun tak boleh...boleh pulak tanya 'awak takut gelap ke?'..eeeeeeeeee...

sikap awak ni pelik

ish... rasa nak menitik air mata. Cuba awak definisikan PELIK itu macam mana? Saya pakai seluar kat atas, baju kat bawah ke? Saya pakai tudung terbalik ke? Cuba awak bayangkan, awak dalam keadaan mamai, takut gelap, sudah tentulah  perasaan panik, lemas, panas, takut bercampur-baur.. Adakah permintaan untuk difahami itu terlalu sukar?

No comments:

Post a Comment