Monday, April 21, 2014

Korean wave

Ok, sekarang gelombang Korea tengah melanda. Dah lama sangat aku tak layan movie, drama, lagu korea dan seangkatan dengannya. Last, zaman kat Unimas dulu. Ok, 7 tahun yang lepas.

Tapi, semenjak aku berkenalan dengan Choi Minho, keterujaan terhadap drama korea kembali menggila. Ok, fine... siap dengan lagu-lagu drama tu sekali aku download. Ringtone aku kini dah di set dengan lagu It's Me by Sunny SNSD dan Luna f(x). Parah, sebab aku menjangkakan aku tak akan, sila baca semula, TAK AKAN suka K-pop. But, finally aku tewas juga ke tangan K-pop. Gara-gara drama For you in full blossom, aku start melayan sebarang cerita berkaitan korea ni. Olololo, sweet kan, semuanya sebab Choi Minho dan Sulli.

Dulu, mana aku nak kenal Big Bang, f(x), SNSD dan seangkatan dengannya. Hello, tak layan ok. But, sekarang, gigih membuka Youtube demi menonton lagu Blue by Big Bang. Oloooo, kalaulah masa buat assignment aku serajin ini mencari jurnal kann..

Arghh, malam-malam aku akan melayan Running man juga. Episod 193. Terima kasih la kepada Timah, student degree aku yang bermurah hati memberikan link drama korea yang free untuk ditonton. Gigih aku melayan episode 1-16... Eh, belum lagi habis tonton sebab tak sempat, ada separuh episode lagi. Chaiyok2.. Aku boleh.. Wifi free pun tengah laju dek budak-budak diploma tengah cuti sem. Harus ku gagahkan juga sampai awal Jun. Nanti wifi akan kembali menjadi kura-kura.

Ok, rasa macam nak tukar profile pic gambar Choi Minho je rasanya. Wakakakaka..

No comments:

Post a Comment